Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Egy gödöllői intézet kivégzéséről írt Ángyán József 2014-09-26 12:34:12 Szeptember 30-ával megszűnik a SZIE KTI, a fenntartható mezőgazdaság és vidékfejlesztés egyetemi képzési programjának 24 évet élt bázisa
Ángyán József: Ennek a rendszernek össze kell dőlni! 2013-06-21 17:05:37 Idézet a Fidesz egyik frakcióüléséről: aki tisztességesen viselkedik, és megsérül a csatatéren, azt kihozzuk onnan, de aki nem, arra mi is lőni fogunk…
Tiltakozik büntetése ellen Ángyán József 2012-12-24 11:48:50 Alkotmányossági aggályokra is hivatkozik a Fidesz frakcióigazgatójának írt levelében a Gödöllőn élő professzor